Η φετινή χειμερινή περίοδος είναι, όπως άλλωστε ήταν αναμενόμενο, ιδιαίτερα σφοδρή όσον αφορά στη νοσηρότητα και ιδιαίτερα για τις μικρές ηλικίες. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών βιώνουμε έξαρση διαγνώσεων γρίπης παράλληλα με μία έξαρση σε άλλες ιώσεις οφειλόμενες σε ιούς όπως RSV, αδενοΐός, Coxsackie και η λίστα φαίνεται να συνεχίζεται… Το πανδημικό κύμα της COVID19 δεν φαίνεται παράλληλα να παρουσιάζει σημαντική ύφεση.
Είναι φυσιολογικό και απόλυτα κατανοητό η παραπάνω κατάσταση να δημιουργεί συνθήκες ψυχικής και σωματικής πίεσης για το σύνολο των οικογενειών ενώ παράλληλα ωθεί το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό στα όρια των αντοχών του. Είναι επίσης αντιληπτό ότι η σύμπνοια και η αποδοτική συνεργασία μας αποτελεί τη βάση για την αντιμετώπιση των δύσκολων αυτών υγειονομικών συνθηκών.
Για τη διευκόλυνσή σας και την αποδοτικότερη λειτουργία μας θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε τα παρακάτω όσον αφορά στη λειτουργία του τηλεφωνικού μας κέντρου:
- Κατά την επικοινωνία με το τηλεφωνικό μας κέντρο συνομιλείτε με τις νοσηλεύτριες ΠΕ Δήμητρα Χρυσού και Ελευθερία Λεώνη.
- Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί καθημερινά από τις 12:00’ και μέχρι και τις 20:00’. Κατά τη διάρκεια των ωρών λειτουργίας επικοινωνείτε αποκλειστικά μαζί μας μέσω του τηλεφωνικού κέντρου στο τηλέφωνο 2107645548.
- Το τηλεφωνικό μας κέντρο διαθέτει 4 τηλεφωνικές γραμμές. Αν το σύνολό τους είναι κατειλημμένο είναι δυνατό να λάβετε ήχο απόρριψης. Δοκιμάστε ξανά μετά από 1-2’ στην περίπτωση αυτή.
- Η μία από τις γραμμές του τηλεφωνικού κέντρου χρησιμοποιείται ως γραμμή επειγόντων. Ως επείγοντα εννοούμε περιπτώσεις όπως για παράδειγμα ατυχήματα, έντονες αλλεργικές αντιδράσεις, επεισόδια επιληπτικών κρίσεων.
- Προσπαθήστε να έχετε συγκεντρωμένα αλλά και να διατυπώνετε συγκεκριμένα τα ερωτήματά σας. Με τον τρόπο αυτό θα αποφύγετε πρόσθετες κλήσεις και χρόνους αναμονής.
- Εάν επιθυμείτε να κλείσετε ραντεβού εμβολιασμού/ ελέγχου δηλώσετε τις ημέρες της εβδομάδας και τις ώρες που σας διευκολύνουν. Με τον έγκαιρο προγραμματισμό των ραντεβού σας έχετε περισσότερες δυνατότητες επιλογής.
- Έχετε κατά την επικοινωνία μας κοντά σας χαρτί και στιλό, πολύ πιθανό να χρειαστεί να κρατήσετε σημειώσεις.
Tip/ πρόσθετη παράκληση: Έχουμε διαπιστώσει σημαντική επιβάρυνση του τηλεφωνικού κέντρου και αυξημένους χρόνους αναμονής κατά τις πρώτες ώρες λειτουργίας του καθημερινά (12:00’-14:00’) και ιδιαίτερα κατά τη Δευτέρα και τις ημέρες που ακολουθούν αργίες. Για τη διευκόλυνσή σας αποφύγετε τις ώρες αυτές επικοινωνίες για θέματα όπως έκδοση συνταγών, βεβαιώσεων, προγραμματισμός εμβολιασμών ή ελέγχων ρουτίνας.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία, την κατανόηση, την υποστήριξη. Πρόθεσή μας ακόμα και στις δυσκολότερες συνθήκες να παραμένουμε δίπλα σας, διατηρώντας το υψηλό επίπεδο, την αίσθηση ασφάλειας και την αποδοτικότητα για το σύνολο των υπηρεσιών μας.